6:15 AM

I AM LOSER

Posted by soffee

what you gonna do when you have no enough money... but you have a lot of stuff and someone ask you out?


what you gonna do when the person you think can love you but finally scream and scold you everyday without any reason...

what is the best you can do?

are you gonna move out and pick all stuffs?

are you gonna run away back to your parents house?

but i have no mother.. i had one father with his new life.. father that i cant even share my story with...

and where should i go?

should i ask God take my life so i have new place to go??

6:04 AM

KALAU SEJUTA KALI BOLEH

Posted by soffee

kalau sejuta kali boleh, aku memang nak keluar pun dari rumah nih.. kau tak payah suruh atau sergah-sergah aku. tak payah maki hamun aku macam aku bodoh sangat... kau boleh cakap macam biasa... cakap macam manusia plastic.. suruh aje aku kluar, boleh aje aku buat..


kenkadang bila aku ingat semua sms dan bbm tu.. aku macam tak tahu aku nih isteri sah lagi atau tak.. aku dah delete message tu semua.. kalau kau send semua tu lagi, aku rasa memang patut lah aku nih pergi pejabat agama...

seorang ibu tak sanggup menasihati seorang anak untuk mengelak kan anak derhaka.. seorang isteri, yang tak punya kuasa.. masih bodoh duduk sebumbung walaupun ada hak untuk bersuara..

kalau sejuta kali boleh, aku nak keluar selama-lamanya dari rumah nih.. kalau sejuta kali boleh, aku nak putar dunia nih, supaya aku tak pernah kenal binatang macam kau!!